2013. június 16., vasárnap

Könyvheti pillanat - avagy az Ekultúra kérdezett...

 Június 6-10 ig rendezték meg idén a szokásos éves könyvhetet. Immár ez volt a 84. a sorban.
Néhány emlék, a beszerzéseim, és életem első interjúja bloggerként az Ekultúrának.
 Ezek a srácok most azt találták ki, hogy a téren feltűnő, vállalkozó kedvű a bloggereket kérdezik.
 Lámpalázas pár perc után , még legalább 10-15 percet beszélgetem velük kamerán kívül kedvenc írókról, könyvekről és kiadókról. Élmény volt, így sikerült:
     http://youtu.be/RRf6qmROCAk
  Dedikáltatni Kőrösi Zoltánnal és Vámos Miklóssal volt szerencsém. Vámos úr szakadó eső és ernyők alatt nyugodtan, érdeklődve állta az elemek és a rajongó olvasók kérdéseit, rohamát. Kedves, érdeklődő volt. Erről a rossz idő miatt kép nem készült.
 Kőrösi Zoltán 14 órától a Kalligram Kiadó standján, napfényben kezdett dedikálni. Vele a sok hasonló élményen át, mint új kedvencemmel is jót beszélgettünk. A régebbi történetek, a borítók is szóba kerültek. Utána még a nagyszínpadon is volt vele a Magyarka kapcsán egy nagy beszélgetés.
Jelenleg 4 könyve van meg a birtokomban és mind a 4 dedikált. Most is nagyon szép. szívhez szóló dedikálást kaptam.
    Nagyon érdekes volt, jó volt hallgatni. Sok érdekesség elhangzott a regény születéséről, körülményeiről. A történet valódisága és a párhuzama a valós élettel meglepő. Nem tudom ki, hogy van vele, de ha egy könyv megfog, érdekel az író többi könyve is. Mint írtam, nekem Kőrösi igazi "új felfedezésem" jönnek sorra az előző könyvei, ezért is vettem most meg egy korábbi könyvét. Szépen ír, hangulata van a történeteinek.


 Bíró Szabolcs és a Historium Kiadó 15 órától kezdett dedikálni. Nagyon örültünk egymásnak a személyes találkozásnak. A Non nomis, Domine egykötetes példányát itt sikerült beszereznem, dedikáltatnom.
 Volt egy nagyon jó program még az Athenaeum Kiadó standján a friss  krimi sorozat írói dedikáltak. Ezen hol a tömeg, hol az eső miatt nem igazán tudtam részt venni, pedig ott voltam. Inkább csak láttam a programot és az írókat.
Áztam még Kulka Jánossal a Kossuth standja mögött, Ő is dedikált.
A további beszerzéseim: skandináv krimi, szépirodalom, egy régebbi, de nekem új Kőrösi könyv,  2 ajándék példányt is kaptam az Agave és az Atlantic Press Kidók standján.. 10 új könyv jött haza velem.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése