2013. május 23., csütörtök

Díjat kaptam!


Díjat kaptam 





Május 13-án a Hallhatatlanság elixírje hozzászólásánál találtam rá e szívmelengető díjra, amit Juci -tól kaptam. Ő a  Szennycímlap - olvasósblog gazdája. Ezúton is nagyon köszönöm, hogy rám gondolt és  bearanyozta azt a hétfőt!
A díjat természetesen tovább is adnám, a szabály szerint olyannak kell, akinek 200-nál kevesebb feliratkozója van (szerintem ilyenből van több); viszont én szeretném olyannak, akinél még nem láttam, hogy kapott volna.


Úgyhogy menjen egy virtuális virágcsokor/virágcsokorba rejtett csoki csomag, az én választottjaim:
 Szellőcske, mert olyan szépeket ír, olyan szépen fogalmaz. amilgade az előbbieket ide is írhatnám, stílusa van, és mert a borítókat mindenki fontosnak tartja, hiszen az a könyv ruhája..
Booklány szereti... nem csak a Halhatatlanság elixírjét, de sok mást is,amit én is olvasok/tam.
és végül, de koránt sem utolsónak hagytam   Olvasónaplóm Martinelli blogját. Őt is szívesen olvasgatom és nélküle a http://gaboolvas.blogspot.hu/ sem működne!
 Mindenkinek kellemes olvasást kívánok és írjatok sok szépet!

3 megjegyzés: